lördag 3 april 2010

ok............

har skapat en blogg. alltså, jag har inte skapat blogg, jag och min vän har gjort det. (skulle vilja skriva vad hon heter, men seriöst, alla vet att bloggtreden #1 är att vara så jävla hemlig om vilka man träffar och så).
hon kommer bli fett förbannad på mig nu för att jag skriver det första blogginlägget. utan henne. det kommer bli en såkallad awkward situation. men det gör inget, jag spelar med. som vanligt, ni vet. för att unvika att det blir stelt.

den här bloggen kommer att fyllas med inspirerande tips och trix (typ hur man gör en lampa av pantburkar), härliga recept på prettomuffins och vackra bilder tagna på våra indievänner från en systemkameras perspektiv. helst när vi äter prettomuffinsen i en idyllisk park. på en rutig filt.

........... OR WILL IT? *dun dun dun*

to be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar