tisdag 6 april 2010

oh god, i can feel the paranoia coming

vi är inte här för att frälsa er med vårat jidder om starka kvinnor. visst tillhör de starka kvinnorna samhällets bottenskrap (oh yes i said it) och de må vara påfrestande, men finns det något värre än folk som faktiskt inte har några åsikter.. alls? eller bara är lama av naturen? jag skyr denna art som pesten.

min bror har en brud som tillhör denna skara. konversation på facebook:

lam_tjej benämn som "L" och jag som "S".

L 16:47: hej
L 16:48: :)
L 16:50: vad gör du ? :p
S: hej. dricker cola, du?
L: inget...
L: har du [random name] på facebook ?
S: nä, why?
L: hon är så taskig *yadi yadi YADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* (meningslöst snack om att denna flicka i 14-årsåldern snackar skit om henne)
S: ok....... jobbigt. *loggar ut*

loggar in på msn istället. hon skriver IGEN?!??!?!?1+1++ blockar. loggar in på facebook två timmar senare.

L: hej
L: :)
L: hehe ska inte terra dej mera... :P

och IRL säger hon inte ett SKVATT. hänger inte ut henne mer, men kan avslöja att hon blottar hela sitt känsloliv för mig. varje dag typ. på facebookchatten. förstår ni hur trött jag blir?

nu ska jag röka min SISTA cigarett. /S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar