måndag 5 april 2010

Det där med kvinnor

Det var som fan, märker att min vän S fullkomligt skenar iväg med uppdateringen!!

Älskar att kalla henne för S, för det låter lite som att jag pratar om Gossip Girl-Serena. Vilket jag verkligen inte gör om ni känner er förvirrade. Även om jag gärna skulle vilja ha en blogg ihop med Serena, Manhattans firstlady. (Hoppas jag lyckades med mitt försök att låta insatt.)

Vet inte om det känns väldigt ertappat eller ganska soft att jag är tillräckligt insatt i "GG" för att känna till Serena, och även veta att det kallas för GG. Men vad fan, jag är en strong, independent woman som står för min sak, tar faaaaan heller någon skit. Jag gör vad jag vill. Om inte jag vill raka mig under armarna och ha flottigt hår och kasta BH:n över axeln så är det min rätt som kvinna!!!!!!!!!!!!!

Dock så var det där ganska motsägelsefullt eftersom att töserna i GG verkligen rakar sina armhålor med en dyr "Ladyshave". Vilket jag också gärna skulle vilja göra. Bangar fan heller på ett fint Victoria Secret-set med pärlor och spets. Gör ni?

Gillar verkligen inte starka, oberoende kvinnor som tror att de har rätt till vad som helst bara för att göra revolt mot samhällets "överlägsna" män. Jävla manshatare. Take a chillpill och sluta skrik för i helvete.

Jag menar, om det inte är stelt att lyfta på armarna och flasha två burriga skogsgläntor så vet jag inte vad som är det.

/C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar