söndag 17 oktober 2010


hej!! idag har jag varit på THE MALL med min mama och köpt ett nytt nagellack.... spännande. bilden gör så att det ser grått ut men det är gråbrunt :((:(((::((( :)
_____________________________________________

tror ej jag har skola imorgon, eller kanske någon lektion.... eller fler. fast om jag inte kollar schemat kan jag låtsas att jag är ledig! typ börjar tro på det själv.

kommit på att jag inte gillar internet. internet gör en ledsen. bara massa sorgliga saker hela tiden. mest ogillar jag: FACEBOOK. seriöst, fb är nyckeln till allt som är dålig. man ba "vad är privatliv". fast man kan ju välja vad man ska skriva tänker man. men nej, man skriver typ jättemycket och är med på konstiga bilder fast man inte vill. flashback är som facebook fast roligare. flashback är liksom inte riktiga människor.

ord som jag tagit bort ur min vokabulär:

"hatar"
"cp"
"fan"
"jävla"

........

mamma ba "då blir man en trevligare människa". jovars. vi får la se *göteborgare*

ps. dubbelbakis /s

1 kommentar: