måndag 20 september 2010

följetong i obestämt antal delar: clara i kändisdjungeln

i lördags var jag med om mitt första celebritymöte på jobbet - som jag längtat.

sveriges rockigaste kille kommer in med sin 11-åriga, pandafluffiga flickvän och beställer 2 latte. jorå, det är johan palm. han var inte som jag trott, inte för att jag lägger ner speciellt mycket tid på att föreställa mig johan palms personlighet, men ändå. för det första, latte? inte ens en rockig kopp svart? för det andra, sjukt osäker kille. för det tredje, bruden? eller ska jag säga flickan? barnet? var även tvungen att ta en bild på honom med min chefs mobilkamera för att ge till hans son. han posade rätt kasst.

jag vet inte, men hursomhelst så väntar jag spänt på mitt nästa celebritymöte på jobbet. /c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar