måndag 10 maj 2010

abstinensbesvär

skepp ohoj
nationellt prov i spanska 12:30 till 16:00. nu är klockan tjugo i tre och jag har både hunnit med en lyckad rymning från skolan efter att ha varit där i 20 minuter, fikat med mi amigo favorito c och varit hemma en stund = nice. fast ändå inte. nu ska ni få höra:
kommer hem. har en känsla av obehag i kroppen. ni vet, typ som att något fattas. oro gnager. ah, juste! jag har ju inte druckit läsk idag. kom jag på. igår högg jag mig x antal burkar cola från östra real (mattekurs på en söndag, huh!) och SPARADE för att ha idag.

........

MEN min feta bror har hunnit före!!!!!!!!!! hur kan man vara så jävla elak? skickade nyss ett sms, ba "går till sture nu och köper cola som du ska betala mig för senare, fetto"

nu känns det bättre faktiskt! har ju colan och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar